Tema: Re: Paprastas ar nuimamas kablys
Autorius: pjezo
Data: 2011-08-17 13:40:08
a, apturejai garmoske...
esu mates kai ne tik lonzeronai/dugnas bet ir galiniai sparnai pakeicia forma- nors smugio tiesiogiai ir negave...

pas mane tai nuo pirkimo kablys prisabacintas.
net nzn, nuimti ji ar ne..

Nes jau kaip minimum 3 kartus issaugojo bamperi- jau 3 kart radau suskaldytus tuos plastikinius dangtelius ant bumbulo- matomai kazkas parkuojasi labai sauniai prie darbo....

kipsas zino, nor pas mane konstrukcija nera "aka nuimama" bet pagal surinkima- tai atsukus du varztus pats kablys nusiima, lieka tik kiti pricindalai...
gal reiks nusiimti...