Tema: Re: Kas cia dejo signalkes?
Autorius: Renookas
Data: 2011-08-02 16:49:12
nu tai jei zmogus nori pigia tai ir ideda bile ideta... o kad ten bet kuris
vagis iejes pries akis vos ne matytu kad va mano signalizacija, skaityk
pavadinima ir sinai ka daryti, tai jau nerupi niekam. uztai igariokas gali
deti uz 20 Lt ir jam ner problemos po to ja per minute isimti, o va
rimtesnis jau igrus taip kad ne kiekvienas rastu:) o kas geriau sprendzia
kiekvienas klientas sau