Tema: Re: kur pildo konkondicionierius?
Autorius: Romas
Data: 2009-04-30 10:11:36
siaip antifrizas pats yra "riebios" konsistencijos skystis.
o kas del kondicionieriaus tepalo, tai reiketu tiketi , tuo kas parasyta.
beje , tas tepalas nera pigus, ir i sistema pilama pagal modeli.
kas del radiatoraiaus uzsikimsimu , tai tie , kas sukure kondicionavimo sistema,
tikiuosi apmaste ir toki varianta ::)))
viska ta pati darome ir mes.

beje , Audi masiniukas vakar lankesi , jam aptarnavo XX imoneje kondicionavima,
saskaitoje nera rasta tepalo( reiskia neipyle), pasekme - kompresorius strigo.

romas