"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwz3n5iatskzlc@tomas2...
On Mon, 13 Jun 2011 08:30:21 +0300, Audrius K. <Audrius@audrius.com> wrote:
>
> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwu1uijdtskzlc@tomas2...
>
> Brolis Fokietijoj remontavosi pas garaznyka berods uz 700?.
>
>
> Cia - kad iki turgaus davaziuoti??
Po to dar buvo nuvaziuota maziausiai keliasdesimt tukstanciu km ir auto
"prastumta" ...
Kaip ir spejau - remontas trumpam. 200t km kazi ar islaikys... nes pakeista,
greiciausia, tik labiausiai susidevejusi dalis..
> Audrius K.
> P.S. Ten negali buti pigus remontas. Nes pakeisti reikia pagrindines
> dalis....
700? toli grazu nepigu ...
Tai toli grazu iki visos greiciu dezes kainos. Deja. Tiek gali kainuoti kuri
nors viena dalis, kuris nors vienas skriemulys. Jei suvokiat, kaip veikia
CVT, turetumet suprasti, kad ten remontuoti uz 'pigiai' garaze nera ka. visa
greiciu deze - su susispaudziantys skriemuliai ir dirzas (dazniausiai
metalizuotas). Gedimas - sudyla dirzas su skriemuliais. Juos ir reikia
pakeisti. Likti gali tik elektronikos blokelis ir korpusas. Taigi - reikia
keisti visus vidurius, tai yra brangiausia greiciu dezes dali. Ar tai gali
buti pigu?? Ar tai gali kainuoti tik 700Eu?
Tarp kitko, CVT kaip greiciu deze zinoma labai seniai. Ji buvo sukurta
kazkur automobilizmo eros pradzioje, taciau nenaudota del mazo resurso.
Panaudojimo pavyzdys - rusiskas kombainas Niva. Dirza (gumini) tekdavo
keisti kas sezona... Ir tik nelabai seniai sugalvojo dirza daryt gudru, is
metalo gabalu, kurie leciau dyla. Tik tada buvo CVT pristatyta kaip tinkama
lengviesiems automobiliams. Resursas pailgejo gal iki kokiu 200tkm, taciau
iki paprastos mechanines ar paprasto automato resurso oi kaip jiems dar
toli. Nes, pasikartosiu, pagrindine CVT problema - resursas.
Audrius K.
P.S. sekantis pavyzdys, kad su resursu pas CVT blogai: i naujus subaru
outback pradejo deti CVT. Bet tik i modifikacija su 2,5 varikliu. Su
varikliu 3.6 toliau eina sportshift automatine pavaru deze... Priezastis
paprasta - mazas resursas dar labiau sumazetu del didesniu apkrovu.
Esminis CVT privalumas - paprasta ir pigi konstrukcija, leidzianti padaryti
koki tik nori simbolini pavaru perjungima. Nori - pavaros ilgos. Nori -
trumpos. Pakeitei rezima ir ekonominio i sport, ir pasikeite pavaru
isestymas. Fantastika. Jei ne vienas didelis minusas - kol kas tokios
greiciu dezes trumpaamzes...
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature
database 6201 (20110612) __________
The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.com
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6201 (20110612) __________
The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.com