Tema: Re: Q; del Jaguar x-type
Autorius: xyx
Data: 2009-04-28 01:21:19
AWD yra 2,5 ir 3,0 by default
oem detales brangios, eksploatacija kad ir dyzelio nesulyginama su mondeo :)
is mondeo pritaikysi tik priekine pakaba ir motoro, dezes (gal) komponentus.
visi like pribambaseliai jau bus ekskliuziv jaguar kainomis :)

uz AWD automato dezes remonta kauno daivera(siknarankiai dar plius) berods
saukia 5 kLT :)
uz AWD galines pakabos remonta kauno servizai saukia 3 kLT :)
spresk pats, kiek sykiu tik paziureje tau i akis remontininkai priekaiciuos
+50% uz jaguaro ivaryma i servyza...

px kad vaziuojasi neprascia ne BMW ar audi, vistiek ne XJ juk :)

"labay aktualus" <promotion@3x3.lt-rasyti-skaiciu-2-vietoj-3> wrote in
message news:gt4nne$kim$1@trimpas.omnitel.net...