Tema: Re: radarų detektoriai
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2009-04-26 22:46:41
"Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> parašė naujienų
news:gt2beh$u16$1@trimpas.omnitel.net...

> KET raso taip :
> ****arba uzfiksuojanciomis matavimo prietaisus techninemis
> priemonemis*****
> Tai gaunasi, kad ir detektoriu negali naudoti.

tai man ir įdomu nes draudžiama "įrengti trukdančias" ir "vairuoti su
įrengtais"
o jei jis atjungtas guli? :)

245. Transporto priemonėje draudžiama įrengti greitį matuoti trukdančias
priemones ir vairuoti transporto priemonę su įrengtais antiradarais ar
kitokiomis trukdančiomis matuoti greitį arba užfiksuojančiomis matavimo
prietaisus techninėmis priemonėmis.

--
Deivis [persona], Vilnius