Tema: Re: atsargiai - adatos su ziv
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-04-25 02:35:22
Jums irgi taip pat.. As pasakysiu ka as konkreciai pagalvojau kai sita
daikta dejau:
Ziv ar ne ziv, nors ir apmyzta adata, esme tame, kad pries dedant sikna i
nezinoma sedyne, reiktu apsiziuret.. As ir darbar neabejoju kad atsiranda
kas adatas specialiai pastato kad kas isidurtu, nors gal ne kino teatruose,
o siaip taksofonuose ar kur nors kur jie gali prieiti, gal net su intencija
uzkrest, bet neziurint i straipsnio tema, isibest su bile kokia adata malonu
nebutu paciam, tad ir pasiuloma apsiziuret..

Jei visiskai atvirai, as isvis negalvojau apie pati uzkrata, ziv, hepatitas
ar apmyzta adata, o ziurejau i pati "spastu" fakta, butent ta dalim kuria as
ir dabar tikiu (kad kas nors nepatinges itaisyt ta adata su noru kazkam
ibest ar kokiu nors dar tik jam paciam suvokiamu tikslu..)

 Galite aisku teigti, kad cia as dabar pamates reakcija pakeiciau nuomone, o
pries tai tikejau giliausiai kad cia baisus pavojus ir t.t. mat net
pavadinime ziv'a paminejau bet cia bus jusu nuomone.

 Jei jums (visiems, kas labai nepatenkinti mano postu) nuo to bus lengviau,
atsiprasau.

 Have a Nice Day :)