Tema: Re: Igaliojimas masinai
Autorius: Mauzer
Data: 2011-05-15 19:17:00
Taigi pardavimo-pirkimo sutartis yra, va tokia schema:

1. igaliojimas israsytas trims savaitems
2. pirkimo-pardavimo sutarties data ta pati, kaip ir igaliojimo
3. po savaites einu i Regitra ir isregistruoju auto (Pardavus uzsienio
gyventojui, imonei)
http://www.regitra.lt/default/lt/transporto_priemoniu_registravimas/perku_parduodu_dovanoju/parduodant_uzsienio_gyventojui_imonei

Sutarty jo duomenis bus ir atjobai sto neznaju kaip ir nepriimtini...