Tema: Re: BNV BNV
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-05-07 14:04:41
Visai normalu :) Prisiminiau kaip man irgi teko pabut bnv draiveriu, tai
taip pat sekmingai pervazhiavau zieda _skersai per gelynus_ tie Petro Povilo
bazhnychia :) Pacanas emiau zieda gazas apydugnis ir uzhmete shikna.
nepajutau kaip atsiduriau ant zhiedo zholes. Beliko akis slepiant ish gedos
pervazhiuot zieda skersai, ir dingt ish gedos :)

ps: nesididzhiuoju ir fleimo nereik ;) Tik shiaip analogishka situacija
muset' :)

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius