Tema: Re: raudoni numeriai
Autorius: Ablasiejus
Data: 2011-05-05 22:22:28
kam tas traliukas?
Gi galima be TA, jei ji nebuvo pries tai lt registruota.
Kiek laiko galiu eksploatuoti transporto priemone be privalomosios technines
apziuros nuo jos iregistravimo Lietuvoje datos?

Motorines transporto priemones, priekabos septynias dienas nuo ju
iregistravimo Lietuvos Respublikoje dienos dalyvauja eisme be atliktos
privalomos technines apziuros.

http://www.tuvlita.lt/lt/klausiate_atsakome?print=1

Del numeriu, man regis meluoja. Tai kaip jis daba vazineja, jei reikia
iskart registruot? Gi sakyk, as perekupas, kaip ir tu daba :D
Realiai, tai susirasai pirkimo-pardavimo sutarti, atsimojuoji litus (nu
galima del viso pikto regitroj pazet ar nevogta), ir puti su raudonasi
numeriasi kur reikia. Draudimas turi buti. Galutiniam tiksle nusegi nr, dedi
i siuntas atgal pardavejui, ir visa diela.
Pries 3m taip darydavom.