Tema: Re: Q: Pajero islaikymas
Autorius: Virus
Data: 2011-05-03 09:42:00
2011.05.02 16:19, kurmis rašė:
> Ale sumislijau persesti nuo sedaniuko A4 ant visureigio. Mastau apie
> Pajero, smalsu kaip su tokio traktoriuko islaikymu - kas labiausiai
> byra? O ir siaip any thoughts wellcome :) Galvoju apie koki `97m 2.5l.

Didziausia beda - rudys. Puna kaip uz tevyne, jei rasi
tik parvezta is kokios Italijos, tai gal ir ok, jei LT
droztas bent kelis metus - vaizdelis nedziugins, nes
antikoriziniu tokiems traktoriams mazai kas daro.
Is agregatu - ziurek, kad razdatke butu SuperSelect, o
ne Part Time, kaip pas pirmos kartos - parttaimas nelaiko,
plius su juo vazinet ziema nera tai patogu. Su Super
Select gali priekni tilta ijungt/isjungt nestodamas. Ir
ziurek, kad butu gyva - srote kainos kai paskutini karta
domejaus, be 1.5klt nebuvo. Visa kita - ziurek kaip eilini
karuti. Kuro sanaudos 2.8TD man sukosi apie 10-11 litru,
px miestas, ar uzmiestis, 2.5 turetu buti kiek ekonomiskesnis.
Anyway, vaziavimo prasme man daug labiau patiko 3.5 automatas,
tik sanaudos Vilniuj link 18 buvo :) Pravazumas Pajero gan
neblogas, galinis tiltas turi kieta blokiruote, kai sujungi
viska, dazniausiai islipa be pasalines pagalbos.
Beje, tie kas raso, kad tai visiskas sukvezimis - pavazinekit
su Patruliu, po to persedus i Pajero atrodys kaip lengvoji :)
--
Virus