Tema: Re: stiklo keitimas, reik info
Autorius: bullka
Data: 2011-05-03 08:46:59
Ech...

"Vytautas"  wrote in message news:ipo4lb$mur$1@trimpas.omnitel.net...

o, tas itariu bus tik originalas, kaina tokio ~2000 lt + darbas. siaip
originalus kainuoja ~1350 + darbas.
paprasti paprastai labai greitai susibraizo nebraizant specialiai. valytuvus
keiciu bent 2 kart per metus, skyscio sunaudoju daugybe, bet keistas vectros
neoriginalus stiklas po metu atrode tragiskai. dabar kitai vectrai desiu
originalu