Tema: Re: Mega? shikpopierio lentyna ble
Autorius: ttt
Data: 2009-04-22 22:44:06
Bendru atveju taip, bet kas liecia sikpopieriu nelabai suprantu jusu
minciu. Gal jus sikpopieriu perkate po 4 rulonelius kas menesi.. As pvz
nesicackindavau.. nusipirkdavau 20-24 vnt. pakuote, numesdavau vonioje
lentynoje ir kokiems nepilniems metams pamirsdavau. Dabar kai yra zmona
irgi panasiai darom, tik perkam po 2 pakuotes. Jei tarkim turi 2
vaikus, tada ir po 4 pakuotes turbut nemazai.. Na kad nepritruktu
galima paimti ir 5. O jei dar taiko 40% nuolaida, kas cia blogo?? As
taip darydavau ir su kosmetika ir su visokiais milteliais...
Zmona taip aisku nedaro.. Jai tarsi kazkoks ritualas.. nueiti ir
nusipirkti kokiu nors nauju milteliu.. ar kokios dantu pastos. O man
tas naujumas sioje vietoje paprasciausiai px..
Nu nebent per metus atpigs, bet is esmes niekas taip greitai pas mus
nepinga.. Visa buitine chemija, kosmetika ir sikpopierius kainuoja tiek
pat arba brangiau lyginant su praeitais metais.

Dainiushas expressed precisely :