Tema: Re: Q del prastai veikianciu stabdziu
Autorius: Zenonas@work
Data: 2009-04-22 15:21:37
Na va - pakeitus galinius cilindriukus viskas normos ribose - gavau išrišimą
porai metų ;))
Bet konstrukcija tai daugelį mačiusių meistrelių nustebino. Panašu, kad
kažkokie slėgio reguliatoriai yra įmontuoti pačiuose galiniuose
cilindriukuose, ir jie buvo užkirmyję. Bet kad jau buvo nupirkti nauji, tai
aišku jie ir sudėti.
Ačiū visiems už pasvarstymus. Gero kelio!!!