Tema: Re: Signalizacija ties Banginiu
Autorius: RamuX
Data: 2009-04-22 09:02:06
viskas blogai, nes prie banginio ir man labai blogai veikia pultelis, teko
pastebeti, kad ir kitiem vairuotojam.
siaip net gi buvo straipsnis spaudoj, kad kazkas (radijas ar pan) paleido
nauja siustuva (dydele antena matosi ant gretimo pastato) ir del to
signalizaciju pulteliai veikia tik is labai arti.