Tema: Re: del zhibintu keitimo
Autorius: blondine
Data: 2009-04-21 21:23:26
kaip sakiau: literaturos po ranka neturiu. mashinos, kaip galima
isivaizduoti, irgi namuose nera.
galvojau kitaip suzhinosiu, be dvieju ankschiau minetu punktu patikros. bet
kaip matau - klydau.

ironijos neizvelgiu, nes buvau susidurusi tik su dvieju zibintu keitimu
ever. antrasis butent ir nustebino, kad teko keisti visa.