Tema: Re: Netavoreikalai!
Autorius: netavoreikalas
Data: 2011-04-29 13:09:30
jei irangos kaina zinai tik turguj be garantijos tai ir zinok. brc vien tik
purkstukai yra gerokai brangesni, nei kad su visais ten stag'ais eina.
garantija yra ne tik kad atskiri komponentai veiks, bet ir ta kad masina
vaziuos dujom be problemu. jei skaiciuot kaina, tai dar reiktu nepamirsti
visokiu smulkmenu, kaip vamzdziai, zarnos, varzteliai ir tt