Tema: Re: Kaip i?jungti radijo ir laikrod?io ekran?lio pritemdym? Peugeot206?
Autorius: ru_ąč
Data: 2011-05-01 18:25:54
Ačiū!

Galiu pasidžiaugti, kad susitvarkiau!

Jei kas vargsta su Pežo 206 dėl ekrano pritamsėjimo nuo šviesų įjungimo,
dabar jau kai žinau remontas paprastas.
Galiu padėti tiems, kas su testeriu ir fyškėm nepažįstami.

1. Pakeli dangtį, padedi į šalį avarinio stopo mygtuką su visu dangčiu
(atkabinti nebūtina)

2. Radijos atsukti nebūtina, nulenki radijo "fyškės" laikiklį ir
atkabini ją. (pradžioj aš atsukinėjau radiją dviem varžtais.

3. Nuimi (nustumi) tokį juodą plastmasę, saugančią, kad laidų fyškė
neišlystų į fyškės kevalo. Mūsų tikslas kaip tik ištraukti, todėl tą
apsaugą nustumiam.

Ištraukus su smailiu daiktu kampinį laidelį pažymėtą skaičium 1
atkabinam ir užizoliuojam. Galima prisiklijuot lipduką, kad atkabintas
būtent nuo 1 nes kai reikės vėl patamsėjimo galime būt jau pamiršę nuo
ko atkabintas. (yra ir laisvų vietų daugiau). Aš apvyniojau dar apie
antro kampo storesnį laidą, gal bus lengviau atsimint, kad buvo šalia.

Viskas. Surenkam ir bandom.

Man kainavo nervų, kad surinkus švietė, bet radija negrojo. net pavalgyt
ėjau nusiraminimui, nes tuo metu nebuvo idėjų. Net saugiklius tikrinau,
nors ir nelogiška. Pasirodo radiją dar įjungt reik!!!

Jei kas bandytų pakartoti tai kitokioj mašinoj, aš tą laidą pasirinkau
dėl to, kad iš trijų laidų su 12V šis vienintelis reagavo į lempų
įjungimą. Įjungus lempas 12V išjungus - 0V Kiti (fyškėje kampiniai)
stabiliai 12V.

Kolega norėtų Sitroene Picasa irgi atsisakyt patamsėjimo, bet ten viskas
sudėtingiau. Gal nekišiu nagų, tik papasakojau, kaip man pasisekė.

Ačiū, Markatai už gerus ketinimus.