Tema: Re: kam reikia skirtingu varztu galvuciu
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-04-18 01:25:41
O man idomu, kodel tarybiniais laikais niekam nedasilo daryt ploksciu
pliusiniu varztu (tipo kaip minusas, tik kryzium). Gamint paprasta
ispjaunant, o sukimo tvirtumas gerokai didesnis + atsuktuvas neiskrenta per
sona greit sukant.. Kodel isvis sitokie varztai beveik neegzistuoja? Jei jau
pliusas, tai sudetingai pagamintas philipsas//