Tema: Re: masinu palyginimas
Autorius: audrius
Data: 2011-04-18 00:49:20
"tranzoo namie" <laisku@nera.net> wrote in message news:iofm1t$sd$1@trimpas.omnitel.net...
> bet uztat negenda. kad ir bagazines atveju  - 3 dalys pas tojota ir 7 dalys
> pas jetta.

nematem mechanizmko apacios toyotoj, tai sakykim tik dalis tiesos

 vien po kokiu 3 metu nustipus pniaumatiniam stumokliui jau bus
> nemalonu.

LT salygom - shrotas uz 20-50Lt ir pasikeisi per penkiolika min, lochui US - dealeris ir 100$ uz detale ir 75$ uz darba
sakykim kad tiesa tik US salygom

> sedynes galines moteriai jau sunku atvertinet pas jetta

hmm... nesutinku, gali but labai panasaus svorio, sitas labai nemaloniai nuteikia, kai storashiknis keleivis sedynes struktura sulenkt gali

> mases kuro daugiau jama.

corolla ~1300, jetta ~1400kg

duru gumos geros kol naujos. abiems masinoms gumu
> elastingumas pasibaigia per 5 metus.

eksploatuojami 2 lauzai ~1995, viskas ok su visom gumom, ziema lupamos durys bilekaip, bet skardos perpus tuoj o su sandarumu viskas gerai, su garsu irgi

> koroloj gi pats pasikeiti ir nebrangiai, o jettoj jau reikia keisti abi ir duris ardyt, ar net su visom
> durim nes priklijuota.

true

> sparnas pas korola toks padarytas, kad saugiau butu.
> dabar visi jau pradejo daryt plastikinius sparnus minkstus.

_jei_ jis tikrai plastikinis matyciau jo ilgaamziskumo privalumus, bet saugumas tai cia gal tik pesciojo atveju
o siaip tai ant japono stogo uzdek pvz keleta komp technikos deziu (pries idedant i vidu), sakykim ~30kg tai issigasi.

siaip tai nesu fanas nei vw nei toyotu, bet man kreivesnis japonu poziuris i everyday inzhineringa, ergonomikoj sakyciau atsilieka gerais 20metu nuo europos gamintoju