Tema: Re: Girgzda vairas ?
Autorius: Satrapas
Data: 2011-04-29 17:23:28
Taigi gedimas pasalintas.Pakeista stabilizatoriaus trauke.
Buvo parodyta dviem specam,kurie is to duona valgo(tvarko vaziuokles).Vienas
pasikeles ant pakelejo landziojo, kaisiojo lapke,tipo kazka patepe,bet dave
suprasti kad gedimo nerado.
Kitas pasikeles is karto apkaltino vairo traukes antgaly.Privare i ji tepalo
ir jaigu nepades reikes keisti antgali,o jaigu ir tai nepades tada kreiptis
pas vair.koloneliu meistrus.
Nu bl vakar nusiemiau rata pasukau vaira i viena puse,i kita ir visam
grazume atsivere stab. traukes sarnyro guma suplysus,o viduj ten jau sausa
ir parudije.

"Satrapas" <rudigeris@takas.lt> wrote in message
audi 80 (B4) sylant orui pradeda kazkas girgzdeti sukinejnat vaira.Sita
problema pas mane jau nuo praeitu metu.Ziema pravazinejau tyliai,
dabar atsilo oras ir ta problema vel mane nervuoja.Vairavimui netrugdo,nu
bet labai jau slykstus garsas.
Kas galetu paburti is kristolinio rutulio.