Tema: Re: Camera test. REQ SD 16GB korteles
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-04-13 22:12:36
Antakalnyje ryt (ketvirtadieni) nuo kokios 14 valandos iki turbut vakaro
busiu, paskambink 615 39 869, ir pabandysim. Pas mane SDHC (didele) 16GB,
Class 10.. Taip pat gali prigriebt 32gb, ikisiu i fotika ir paziuresim kaip
mato..
O dar gali ta korta pravaryt su H2testw, tai bent zinosi ar talpos joje yra
:)