Tema: Re: Tepalo spaudimo daviklis APD
Autorius: Saulius P
Data: 2011-04-13 16:28:20
O konkreciai klaidos tai nedašilo paklausti.
Nuresetino kompa. Tuo labiau, kad diagnostika nemokamai dare :)
Problema pas mano auto tokia nepastovi. Pasireiškia tik ilgiau pavažiavus
(>100-150km).
Pradeda išmetinėti i avarini režimą. Solenoidai pernai pakeisti.
Neseniai dar per jungtis, kontaktus visus su Wurth chemija praėjau.
Pažvalėjo mašiniukas po tokios procedūros.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:io47ck$jvs$2@trimpas.omnitel.net...

OT: neblogas meistriukas.

Į temą - kokia konkrečiai klaida?