Tema: Re: surudyje skardos
Autorius: Despaz
Data: 2011-04-13 11:57:37
Matai, ash ish esmes neturiu didelio noro tokiu radikaliu remontu
uzhsiimti. Man reikia ne ispresti problema, o kazhkluria prasme ja
"paslepti" nuo pashaliniu akiu - man kaip sprendimas tiktu ir kazhkokiu
plasmastkiu uhzdejimas ant arkos krashto. Blogiausiu atveju ir pats
pasidarysiu. Su slenkchiu sunkiau. Zodzhiu reiktu kokio tikrai
nebrangaus varianto. Stengtis, pirkt blekas ir jas dazhyt, o po dvieju
metu mest lauk mashina - nemanau, kad prasmes turi.