Tema: Re: 2.2 DTI EGR voztuvo remontas?
Autorius: M
Data: 2011-04-11 15:36:23
O toks klausimėlis dėl pačio kolektoriaus įsiurbimo jame juk su amžium tų
suodžių nemažai turi susikaupt. Skylės kažkiek užanka, sunkiau praeina
oras - mažėja galia. Ar yra teisybės mano pasvaičiojime, ar verta nusiimt
kolektorių ir valyt.
Ir Renook tikrai elektrinis EGR 650lt? tai gera kaina. Nes būna gi jiems dar
vakuminiai - žymiai pigesni.