Tema: Re: cadis pinigaujasi :)
Autorius: ciokoboko
Data: 2011-04-10 11:06:57
tai jau pranesta, matonis teige standartiskai, aciu uz informacija, jei
informacija pasitvirtins, bus imtasi atitinkamu veiksmu :)) o tai bus
geriausiu atbeju atliktas tarnybinis patikrinimas, tada bus nustatyta , kad
mazdos vairuotojas staiga uzhsinorejo kakot, o gerieji pareigunai palydejo
ji iki tualeto ir nupirko tualetinio popieriaus, o skoda atvaziavo pastove
miske ir siaip reljefu pasigrozet :))

"LabaiNeSpauda"  wrote in message news:inro6c$l1h$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai ar nezinai kam pranest?