Tema: Re: Vasarines padangos
Autorius: Markovich
Data: 2011-03-30 16:21:40
ziurint kurie michelinai
siaip standartiniu padangu rida mazdaug 45-50kkm, visu extendent life -
55-65kkm, kiti ir kokiu 80kkm nuvaziuoja, priklauso nuo draiverio daug ir
desines tapkes spaudimo stiprumo (mano kolega 195/65R15 energy saverius
supjove per 50kkm, bet pjove, kitas nuvaziavo 70kkm i r dar mesos liko) kuo
masina sunkesne ir kuo stipriau spaudi, tuo padangos rida mazesne

"jz"  wrote in message news:imvac3$sht$1@trimpas.omnitel.net...

o devisi irgi taip pat sekmingai kaip michelin?
Nes kaip tos pries tai ir sudevetos :) vaziavimas labai patiko.. bet. uzteko
porai sezonu ir plikos.