Tema: Re: Kondicionieriaus kompresorius
Autorius: BigM
Data: 2009-04-20 14:46:50
Varyk prie Siemens arenos į esančius garažus - ten vienas vyrukas, berods
vardu Ilja, gana normaliai tvarkosi.

Kaip alternatyva - Ukmergės g. garažuose (užkilus ant šeškų kalno po kaire
ranka) irgi specializuotas servisas yra.

Aš asmeniškai prie Siemens arenos varau. Paskubėk, kol dar eilių nėra ir dar
kainos padorios, nes prasidėjus sezonui tai ir kainos sukeliamos ir eilės
didelės.