Tema: Re: apie zenonus - praktine dalis (KB!!!!!!)
Autorius: Velnias
Data: 2009-04-20 13:01:49
Nu sitoje vietoje tikrai pritariu zhaltui - tu zenonininku yra jauciamai
sumazeje ir jei koks pora kartu per savaite ir pablizgina tai yra ant tiek
px, kad net nera preteksto pradeti parintis. Jau zymiai daugiau yra seip
ziopliu ar buduliu, daranciu nesamones keliuose, o zenonininkai IMHO isnyks
kaip ir atsirado.