Tema: Re: Kuria imti ?
Autorius: Fla
Data: 2009-04-20 12:50:25
Imho pofik ten audi, pezho, reno, mersas ar zhigulys.
Arba vos pazhiurejus i mashina ji dzhiugina, arba ne.

Ir jei auto dzhiugina - pofik visi tie remontai..
Net ir sugedus/nevazhiuojanti kazkiek dzhiugins :))

O jei mashina vezhi varo vos pazhiurejus i ja, bei tenka save
guosti visokiais "na.. stengiausi rinktis praktishka..".. Tai skaitau
cia lengva mazochizmo forma, ir nebesvarbu genda tas gaidys ar ne :)

Aisku dar yra 3cias variantas - "po**ui man tos mashinos, bele vaziuoja".
Tada imho imi belenkoki varianta kuris atrodo gyvas, ir nesuki kiaushu..
Gi vistiek po**ui :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)