Tema: Re: req: kas kaune dujine iranga prekiauja ??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-20 12:06:43
 2.0 mondeo  MKI  maisituvo  vandens slangos , dujines slangos , uzpilimo
vamzdelio su galais verzlem ,uzpilimo voztuvo kur i buferi sukasi , dujinio
vamzdzelio su galais i reduktoriu-voztuva  ir burbuliukasi :) ir varztas
misinio  iant slangos )   kaip ir viskas :)
ps skirtumas ar pas turginius ar kitur situ dalyku  tai tik  kainoje :)

jei gali imesk kiek tas kainuotu ...  slangos tai po koki metra ir
vamzdeliiu reik :)