Tema: Re: Toyota Yaris nuo 2003 +/-
Autorius: linuji
Data: 2009-04-20 11:56:35
Patariu dar pasidometi TOYTA AYGO. Uz tuos pacius pinigus naujesni gali
pajimt. Gal kiek skarbonke, bet vaziavimas su ja daug malonesnis nei su tuo
Yariu!
Jei mieste Yaris lyg ir neblogai, bet sanaudos dideles gaunasi. O jei uz
miesto - tai tragedija.. ar lietus, ar vejas... gaudai automobili ant kelio,
kad tik i griovi neilektu..
O jei dar lenkt ka reiktu... tai. :)

Vaziavau is Vilniaus i Klaipeda su AYGO, tai ispudy zymiai geresni paliko
nei Yaris (ir su Yariu yra teke nemazai vaziuot). Ir stabilesne. ir
smagesne. Ir kuro sanaudos mazesnes... Tik ten gal daugiau kaip 2 zmones
nelabai ir ikisi... :)

Asmeniskai Yario nuo 2003 m. nepirkciau tikrai...

Bet... Jusu teise rinktis :)