Tema: Re: ar turejo stabdyt, ar cia naujas budas baust?
Autorius: LB
Data: 2009-04-19 13:19:41
pas daktara lankausi reguliariai, sitas ir be siuntimo bus daroma toliau :)
mane domino tik baudele - nes mes kokie 5-6 praciuozem ant 60-65 (mane lenke
pirma juosta, tai gal kokie 65 /val) - ir nei kriukt ne vienam. O masina
stovi salia. pvz. visus suregistruoja, o paskui seda kvitu rasyt... ar cia
nusisvaigau... bet jei numeriai ir greitis fiksuojami, tai per valanda
surinktu tiek, kad menesio plana padarytu
LB