Tema: Re: kas traska masinoj?
Autorius: gopas
Data: 2009-04-18 00:28:59
nu tai ble...patikrint nuvaryk ir pasakys.

man viena kart servise patikrino, sutvarke...viskas ok. nuvariau i i
technikine,
pastate ant tos platformos kur rata pirmyn atgal stumdo. sako sesk ir laikyk
stabdi.
tada pakviete po masina, kitas isedo...judant tai platformai po ratu visas
kelmas rato
judejo pirmyn atgal. ir beje, po serviso paremontavimo buvo panasus
simptomai.
bet kadangi masina kita, tai nezinia...

beje...vienoj TA stoty to isvis nemate, kitoj pamate.