Tema: Re: Ergo civilke
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-03-30 18:34:11
Jei dar nespejai, tai variantai gali but 2:
1. Nukentejes dar nespejo kreiptis i tavo draudimo kompanija.
2. Nespejo suvaiksciot info.

Salyginai idomi situacija, nes siais metais padarei avarija, laiku
apsidraudei kitiems metams, o kitais metais nuvaziaves galesi sakyt, kad va
per paskutinius metus gi ivykiu nebuvo, buvo tik dar metais atgal :)