Tema: Re: pompa ratams
Autorius: W. Adamkievicz
Data: 2011-03-28 15:39:24
matyt musu gyvenimo budai skiriasi, man pompos prisireikia, gal retai, bet
netiketai ir butinai
artimiausias statoilas nuo bazes lenkijoje (wilno rajons) yra 12 km

pries 10 metu kazkuriam forume paklausiau kuriame statoile siandien galima
prisipusti, nes 2 is eiles uzvaziavus neveike gavau milijona acakymu
"nusipirk pompa", tai siandien matau man reikejo taip formuoti klausima,
buciau gaves teisinga atsakyma.

kaip isivaizduoji modeli, kai gera pavasario ryta sugalvoju uz trobos
komposta pavezioti su tocke, o ten (tockej) truksta oro:
dedu ja xeczbeka minu n km, o ten pamatau kruva biurokratu kurie pavasari
persidejo ratus ir stovi eileje "dasipusti", o paskutinis stovi sporcmienas
su vieliku. Eile nejuda nes 2 ziurkiukai nesugeba savo motoroleri palepinti
oru...

arba

vielu vakara uzknisa vandens siurbliaus darbas - jam truksta oro. Atjungiu
ji, dedu i masina ir vel lekiu  n km?

siaip is principo tema "ar man reikia pompos" neidomi, geriau "kur buna
tokiu pompu kurios gali daugiau nei 1 karta pripusti 3 (ar nepilnai 3)
atmosferas"