Tema: Re: Dyzelio valymas nuo asfalto
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-24 13:58:40
:)
Visus Gitanos valiklius esu išnarstęs po kaulelį (kalbu apie jų Nertą)
Kadangi turiu šiek tiek laisvo laiko jį galiu skirti troliui.
Gal ponas žino esminį skirtumą tarp tų produktų kuriuos gali pasiūlyti pvz
Gitana ir DAC variklio valiklio superstrong?
Turiu omenyje priežastį dėl kurios DAC superstrong naudoti būtų tiesiog
kvaila.