Tema: Re: [salono] aftermarketinių filtrų pardavėjai pagal užsakymą
Autorius: Markovich
Data: 2011-03-24 14:43:18
99% gamintoju duoda tik paprasta medziagini filtra, bet...
yra 1 gamintojas kuris isskiria Activated Carbon Filter, bet deja mano
tiekejas jo neturi siai dienai, bet gal kur rasi?
ZAFFO Z511 - Length 226 mm, Width 218 mm, Height 18,5 mm, Activated Carbon
Filter

nors pas kitus irgi plaukioja ismieros:
CORTECO - Weight [g] 0,054 kg, Length 217 mm, Width 213 mm, Height 17 mm
MAHLE FILTER - Length 215 mm, Width 207 mm, Height 19 mm, Filter Insert

"Vasaris"  wrote in message news:imfb8b$sbi$1@trimpas.omnitel.net...

"Markovich" <idea3@inbox.lt> wrote in message
> Hengst raso - Pollen Filter, Length 195 mm, Width 215 mm, Height 29,5 mm
> Mahle  - Length 215 mm, Width 194 mm, Height 30 mm
> tai dabar zinok katras cia tikras

Tojotos filtras (pats elementas, ne jo rėmelis) yra: 87139-47010-83.
Filtras - fliece tipo, neaustinės medžiagos, bet itin mažo tankumo (matosi
kiaurai).

Plastikinio rėmelio išmatavimai: 214x214 (+/- 2 mm), o viduje aukštis - 18
mm.  Rėmelis arba išvis kodo neturi, arba nesugebėjau su mikroskopu rast.

Gali būti ir toks variantas, kad angliniam filtrui keičiasi ir visas
rėmelis, nes aš tai niekaip neįsivaizduoju, kaip ten viduje 30 mm filtro
elementas gali lįsti. 19-20 mm - taip, bet ne 30...