Tema: Re: Q- E85 - specialiai siam kurui pritaikyti varikliai
Autorius: padugne
Data: 2011-03-16 10:59:14
On Wed, 16 Mar 2011 10:51:55 +0200, McAve wrote:

> O ka tauta mano apie piggy-back devaisus (adapterius), prailginančius
> ipurškimo laiką, taip leidžiančius naudoti didesni procenta etanolio? Ir
> ar e10 compatible reiškia, pvz E50 ar net E85 compatible?

Nereiskia. As net nesu tikras, kad vienos salies e10 yra suderinamas su
kitos salies e10.
Cia fliukai masiskai boikuotuoja ta e10, baigia persipildyti visos
talpos, o naftininkai verkia krokodilo asarom, kad negali parduot i
uzsieni, nes tipo specifine vietine "receptura".

> PS ne naujiena, kad benzas daug agresyvesnis tirpiklis, nei spiritas.

Benzas ir spiritas yra 2 skirtingi tirpikliai. Skirtingai veikiantys
skirtingas medziagas.

--
kthxbai.