Tema: Re: kilimeliu ant VLN ?
Autorius: aviliux
Data: 2011-03-25 09:40:33
as tai toj fakturoj emiau gumuotus is apacios, jie kazkaip ja uzpurskia o
gal uzlieja
bet ten ne medziaga o sintetika - tai dregme px. Ar ne?
klausiu, nes man taip idomiai gavosi - 2005m ant grindu paklojau situos, o
ant virsaus uzmeciau ka turejau is anksciau - gale guminius is maximos, o
priekyje tuos su kuriais atvaziavau is DE - ploni juodi sintetiniai.
Galvojau kai susitrins tie juodi ismesiu juos nafig artimiausiam konteinery.
O jie kazkaip nesitryne, tai ikisiol ir vazineju su visais dvigubais :)
na bet vairuotojo jau senai su skyle, taciau kad apatinis lietuviskas
reaguotu i dregme - nepastebejau