Tema: Re: automobiliniai saldytuvai
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-03-15 09:41:14
"Vaidas" <vaidaspNOSPAM@gmail.com> wrote in message
news:ilmspp$ml3$1@trimpas.omnitel.net...
> dabar turiu toki:
> http://www.salna.lt/de/shop/automobiliniai-saldytuvai/termoelektriniai-saldytuvai/waeco-coolfun-cr-18/
>
> Lenkijoj uzkraunam ir 10 dienu veziojam ten visoki maista po EU.
Viskas gerai, pakol vaziuoji. Taciau jei kalba eina apie poilsi, tai
vaziavimo laika bet as stengiuosi minimizuoti. O tada prasideda
problemos....

Kadangi dirba pastoviai, tai maistas tikrai saltas, ant dugno net suledejes
buna.

Cia irgi su salyga, kad pastoviai vaziuoji ir automobilyje dirba
kondicionierius (jei vazineji pietuose). jei sustoji ilgesniam laikui,
prasideda idomumai... ( labai gerai tai zinau. Vienoje kelioneje i kroatija
pats naudojau termoelektrini (gera). Nuvezti maista imanoma, taciau save jau
reikia riboti. Vakare tempi ta saldytuva i viesbuti, visa nakti klausaisi jo
ventiliatoriaus, diena stengiesi niekur ilgam nestoti (del to teko
atsisakyti kai kuriu objektu pakeliui, atideti ju lankyma gryztant ir pan).
Pabandzius naudoti Lietuvoje paaiskejo, jog paprastas saltkrepsis geriau.
Prisidejai ledu, sukrovei maista, saltas issilaikys ilgiau, negu su isjungtu
termoelektiniu....( o isjungti tenka del greitai sedancio akumo)  Taigi,
mano isvada: tokiu atveju geriau paprastas saltkrepsis (leduku ir pakeles
supermarkete gali nusipirti...)

 Todel puikiai zinau, kad geras termoelektrinis savo kaina atidirba.
Nieko jis neatidirba. Nebent laaabai specifineje situacijoje - kazkas
vazineja po keliolika valandu i para nekarsto klimato zonoje....)

Neabejoju, kad kompresorinis tai daro zymiai geriau, bet man per brangu.
Taip. Brangu. Bet savo atidirba. Ir gerai atidirba.
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5952 (20110314) __________

http://www.eset.com