Tema: Re: Reikia Excel formules
Autorius: robertas9 <robertas 9 @eta gmail .com>
Data: 2011-03-14 15:00:50
Dekui, vlookup yra tai ko reikia.

"Night"  wrote in message news:ilknan$v3b$1@trimpas.omnitel.net...

Na ziurint kaip lenteleje surikiuota info - jei paieska vykdai pagal pvz. 1
stulpeli, ir nori istraukti info tarkim
is bet kurio sekancio stulpelio - tada vlookup, jei ieskai pagal tarkim 5
stulpeli, o info, kuria nori istraukti
yra ankstesniame stulpelyje (takrim 3, tada teks kombinuoti 2 formules index
ir match.