Tema: Re: Kam pasiseke su bilietais i champa?
Autorius: darius
Data: 2011-03-14 14:16:56
nu man kantrus zmogus i finala uzgriebt spejo (is viso 2 vnt) bet tai nuo 9
iki siol sekmingai knopkes maigo, laukia ir tikisi dar ka nors gaut...
ziauru ir nesamone...

vien uz bilietu kaina galima savaite tarkim rygoj gyvent su viesbuciu,
bilietais, maitinimu, alum, kelione etc ir ziuret tarkim pasaulio jauniu
(valanciunas ir co los) cempionata...
birzelis/liepa... vasara, jura prie rygos, pats miestas zjbs, nu nzn ko cia
taip lietuviai myzcioja:)