Tema: Re: REQ: taxi vilniuje
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-03-13 15:23:30
Martonas, kaip rashiau, pasishiko du kartus stipriai.
Viena karta iki Alaus akademijos ish koralu uzhsiprashe 19 lt.   O griztant
ish Akademijos, dispeceres paprasiau kad "ne tik tas pats vairuotojas kuris
ish koralu atveze". mano nuostabai atvaziavo tas pats vairuotojas ir jis dar
labiau nustebes paklause "kodel primygtinai praset manes kad atvaziuociau?"
:))))) Tada visa kelia atgal jis bande priartet panasia suma kaip i prieki
veze. Tai prisuko 16 Lt.
O kitas, paskutinis kartas tai Karoliniskes-Zverynas - 17 lt lygtais :)))

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius