Tema: Re: Auto pardavimas baltarusiui
Autorius: wikkys
Data: 2011-03-12 21:22:27
O tai jeigu jau tempi baltarusa i regitra, tai tegul jis pats ir moka tuos
39+29lt uz registravima ir numerius raudonus.
Tavo reikalas atiduoti regitrai senus numerius ir tech pasa. Bent as taip
dariau ir tau siulau :) Ne is gobsumo cia taip sakau, tiesiog logiska. Kas
perka - tas moka.
"kewle migyje" <auch@oi.nu> wrote in message
> švariausias variantas - tempi baltarusį į regitrą ir perregistruoji ant jo
> auto su tranzitiniais numeriais, senuosius priduodi
> (taip, tai įmanoma - žalias techpasis su užsieniečiu savininku)
> kainuos 68 litus, bet būsi ramus kai belgas
>
> --
> '(oo)'
>

> "JM" <jm@inbox.lt> wrote in message

>>> iskaitos. Ir butinai pirkimas/pardavimas turi vykti sekmadieni, kai