Tema: Re: Citroen C3 ~2002 dyzelis 1.4 +/-
Autorius: McAve
Data: 2011-03-07 07:55:17
Garso izoliacijos tiesiog nera, apie ja nekalbejau ;0
tiesiog nuo 0 pirkto qashqai pakaba dirba kiek garsiau nei sio kibiro, tuo
tarpu C2 su duobem tvarkosi kulturingai, nedunda ir dantu nebarskina - ta
turejau raumeny
PS 90 kmh geriau nevirsyt - trumpi begiai (3k rpm 5 begiu), triuksmingas
variklis bei boy-reiseriam optimizuota ismetimo sistema + garso izoliacijos
salyginis nebuvimas

Del Duster nezinau kuo jis geras tau pasirode, jei ten to paties qashai
pakaba, kuo rumunai giriasi, tada nieko labai gero