Tema: Re: keisti dalykai su dyzeliuku
Autorius: svyt
Data: 2011-03-06 08:19:36
reikia keist forsunkiu poverzles, padejo. man tai ne oras o siek tiek
saliaros pro jas ejo, tai del kvapu salone tvarkiau, vaziuojant dar nupucia,
stovint ir traukia i vidu saliaros kvapa. jei tik oras gal dzin, jei tiek
mizernai, variklio darbui juntamos itakos toks kiekis neturi.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,