Tema: Re: LPG Skaiciuokle
Autorius: audrenas69
Data: 2011-03-04 20:44:39
jei ant kiemo pusvalandi nebirbini, tai ne tiek jau daug
to benzo sudega

--------------
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"Satrapas"  parašė naujienų news:ikrbkd$u9s$1@trimpas.omnitel.net...

Tai visos tos skaiciuokles skaiciuoja skirtuma.Kiek kainuoja nuvaziuoti
100km benzu, arba ta pati 100km dujom.Ten nepaskaiciuoja kiek tu sudegini
benzo ziema prie -20 kol susila iki dujos prades dirbti.
Mano asmeniai sios ziemos skaiciavimai.Kauno mieste man su benzu reiketu
~41lt/100km, su benz/duja 32lt/100km. Cia siandienos kuro kainomis.Skirtumas
tik 9lt.
Bet siltuoju metu laiku tas skitumas bus didesnis:)