Tema: Re: alkuninis
Autorius: Sarunas
Data: 2011-03-04 14:15:26
viskas gerai radau.

bet pats buvau apakes galvojau, kad nebus problemos pradejau skambinet, tai
po 10 skambucio ir atsakymo nera supanikavau ir cia parasiau.

bet "atsirado" po blatu domeikavoj :-))))

Ačiū už pastebėjimus

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5925 (20110304) __________

http://www.eset.com