Tema: Re: autopiloto idejimas
Autorius: Kiaule voras
Data: 2011-03-04 11:18:45
Vot vot ir as buvau su tokiu minusu. Pirkau rankena is ebay. Mokejau
daugiau, bet pirkau genuine. Ivedi savo "padargu" pabadinima ir pridedi
"cruise control". Variantu randa daug. Ir daugelis pardaveju apraso kaip
pajungiamas ir ar suderinamas butent su tavo auto. Netgi ta info teikia
nenupirkus prekes. Mano atveju nieko daug nereikejo. Buvo aiskiai parasyta
kad tokiam ir tokiam varikliui tinka ir nieko ten papildomo nereikia. Tai
sulaukiau prekes, senaja rankena pakeiciau nauja su autopilotu, pasijunge
per fiske ir keleta laidu reikejo nuvest i rele, kuri taip pat jau buvo
masinoje.
Tai vat patarciau ziuretis ebay, rasi ir kaip pajungti. O ar pirksi is ten
jau pacio reikalas.
Is savartynu pirkti neapsimoka IMHO.